– Talonul de pensie în format electronic –
mai rapid, mai ușor, disponibil pe mail sau în contul din portalul CNPP
Toți pensionarii care au optat pentru încasarea pensiei într-un cont bancar pot să obtină documentul de informare cu privire la plata drepturilor care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii (talonul de pensie) prin e-mail și în contul din portalul CNPP.
Subliniem faptul că orice persoană poate să-și creeze un cont în portalul CNPP pentru a beneficia de serviciile electronice oferite de Casa Naţională de Pensii Publice, dintre care amintim:
Opțiuni pentru Persoanele fizice:
– depunere cereri privind:
– pensiile și asigurările sociale
– evidența contribuabililor
– sistemul de accidente de muncă și boli profesionale
– vizualizare date din sistemul public de pensii
– datele din carnetele de muncă
– stagiile anuale și lunare aferente perioadei începând cu aprilie 2001
– informații din declarațiile D112 depuse de angajatori
– informații referitoare la viramentele la PILON II de pensii private
– informații referitoare la pensia comunitară
– informații referitoare la debitele din executare silită
– informații referitoare la fișa financiară
Opțiuni pentru Persoanele juridice:
– depunere declarații inițiale și rectificative A11, A12 și A13
– vizualizare declarații D112 depuse
– vizualizare erori procesare declarații D112 depuse
Persoanele interesate pot obține mai multe informații pe site-ul Casei Județene de Pensii Bistrița-Năsăud, la sediul instituției din Bistrița, Bd-ul Republicii, Nr. 22 , tel.: 0263 / 232.095 e-mail: pensii.bistrita@cnpp.ro